Nyt fra Baneudvalgsformanden

Arbejdsdag i Sindal Golf Klub.

Søndag den 24. marts havde klubben inviteret medlemmerne til arbejdsdag i golfklubben. Interessen for at give en hånd med, når klubben kalder plejer at være stor, men i år overgik det alle vore forventninger, da hele 61 personer have tilmeldt sig. Arbejdsopgaver og holdinddeling var planlagt på forhånd, så alle var klar over hvilken opgave der ventede dem. Arbejdsopgaverne blev udført til perfektion, således at bane og klub-faciliteter står så smukt som aldrig tidligere, og venter på medlemmers og gæster besøg i påsken, og med den vejrudsigt som tegner, vil der blive run på banen. Efter endt arbejde ventede klubhuset, hvor der blev serveret pølser med en lille forfriskning til. Sluttelig takkede formanden for den store og positive indstilling samt indsats, som de frivillige havde udført.

Vores hovedsponsor Nordjyske Bank var i gavehumør, så der blev udleveret en Goodiebag til alle de frivillige hjælpere. Tak for det.

Dagen blev afsluttet med et trefoldigt hurra og længe leve Sindal Golf Klub.

PS: Husk torsdag den 28.03. kl. 13.00 åbner vores nye golfshop, hvor kommunens borgmester kommer og klipper den røde snor.